Blogi eesti keeles

Tere hea lugeja. Oled jõudnud meie blogi eesti keelsele lehele. Oleme Kaija ja Jaanus ning reisime hetkel ümber maailma. Siit on sul võimalik jälgida meie seiklusi ning teekonda.

Ära unusta meid jälgimast ka sotisaalmeedias – viited leiad lehekülje paremast servast. (või lehekülje lõpust kui kasutad nutiseaded)

Meie teekonda ning viimast asukohta on võimalik näha PolarsStepsi kaudu valides navigeerimismenüüst “Jälgi meie teekonda”

Santiago (8 – 11 veebruar)

Santiago tundus esialgu hirmuäratav. Maandusime hilisööl ja pidime tegema aega parajaks, et hommikul couchsurfingus meile diivanit pakkunud Conzalo uksele koputada. Seega liikusime linnavahel kella 7-8 vahel hommikul, kui kõik poed ja kohvikud olid kinni ning linn tundus üsna kõle. See mulje aga muutus tohutult nende nelja päeva jooksul, mis me seal veetsime. Esmalt, meile peavarju …

Torres del Paine rahvuspark ja kuulus W rada meie oma väikse kiiksuga. (31 jaanuar- 3 veebruar)

Päev Matka esimesel päeval ärkasime kell 6, et jõuda esimesele bussile, mis meid rahvusparki viib. Kella 7-st istusime juba bussis ja lasime taas silma looja, kuna sõita oli 2 tundi. Rahvusparki kohale jõudes olime väga õnnelikud, et olime hea ettevalmistuse teinud ja pargi piletid varem ära ostnud, kuna pargi sissepääsu juures oli piletite ostmiseks meeletu …

Puerto Natales. Ettevalmistused matkaks Torres del Paine rahvuspargis. (28 – 30 jaanuar)

Lendasime esmalt Calamast Santiagosse ja seal pidime järgmist lendu 4 tundi ootama. Selle aja jooksul õnnestus meil tutvuda ühe kohaliku kutiga, kes lendas samuti Punta Arenasesse. Ta jagas meiega mõningasi soovitusi, mida teha, kui pärast oma pikka matka tagasi Santiagosse jõuame. Ta säästis meile hulga uurimistööd ja seega oli ka meie esimene mulje kohalikest väga …

Meie teekond Cuscost Calamasse (16 – 26 jaanuar)

Pärast pikka matka Machu Picchusse ootas meid ees pikk sõit Peruust Tšiili. Kuna Lõuna-Ameerikas on riikide vahelised lennus üsna kulukad, siis otsustasime võtta ette retke bussiga Cuscost Calamasse Põhja-Tšiilis, kust meil oli lend edasi Patagooniasse, Punta Arenasesse.Varasemalt kirjutasime, et 21 tunnine bussisõit Limast Cuscosse oli üsna raske, seega see kord otsustasime, et teeme parem mitu …

5 päevane Salkantay matk Machu Picchule (11 – 15 jaanuar)

Salkantay matk Machu Picchule on üks alternatiiv kuulsale Inka matkarajale ja paljude arvates on see isegi parim alternatiivne rada (kui mitte parim rada üldse), mis tuntud Inkade peidetud linna viib. • Salkantay rada on National Geographicu ajakirja hinnangul üks maailma parimast 25 matkarajast. • Salkantay rada on kahtlemata üks parimatest matkaradadest Peruus ja tõenäoliselt ka …

Lima, Peruu (31 detsember – 5 jaanuar)

Maanusime Limasse tsipa enne aastavahetust. Olime endale valinud mõnusa AirBnB koha ööbimiseks, kus saame aasta vahetumist ning Jaanuse sünnipäeva tähistada. Elasime ühe pere juures, kellel on korter nö kõrghoones, mille katusel on vaba aja veetmiseks grillimise ala ning bassein. Kuigi meie tuba oli imepisike, siis vaade korterist avanes merele ja olime oma olemisega üsna rahul. …

Kiire vahepeatus Bogotas, Kolumbia (30 Detsember)

Meie lend Limasse oli 24 tunnise vahepeatusteta Bogotas. Mitte mingil juhul ei tahtnud me seda aega veeta uuesti lennujaamas. Olime ju põhimõtteliselt eelneva öö juba veetnud lennujaamas. Seega broneerisime hosteli lennujaama lähedal, et saaksime natukenegi linna avastada. Esmalt lootsime, et jaksame külastada Bogota vanalinna, aga kuna vanalinn oli hostelist 15 km ja 1 tunni bussisõidu …