Seattle (22 – 26 november)

Niipea, kui oli teada, et purjetamine üle Atlandi jääb ära, olime juba mõlemadette kujutamas, kuidas me mööda USA reisime. Eriti elevil oli Jaanus, kuna temaei olnud USAd nii palju varem näinud. Vaatamata, et auto reis mööda USA läänerannikutigatepidi meie eelarvet ületab, otsustasime selle siiski ette võtta.

Alguse sai lääneranniku reis Seattleist. Veetsime seal mõnusad 4 päeva ja puhkasime end korralikult välja. Meil oli selleks ideaalne võimalus, kuna saime ööbida Kaija onupoja juures. Neljast päevast vaid ühel võtsime Kirklandist (kus me ööbisime) ette reisi Seattlei kesklinna.

Nagu meie eelmisest postitusets võisite lugeda, siis ühistransport ei ole Seattlis just kiita. Seega linna sõitmine võttis omajagu aega. Eeltöö jaoks meil väga palju aega kahjuks ei olnud, seega otsustasime, et jalutame läbi ehk need kõige tuntumad Seattlei vaatamisväärsused – The Waterfront Park ja Great Wheel, Gum Wall, Pice Place Market ja kindlasti ka kuulus Space Needle ja seda ümbritsev park ning muuseumide ala. Kõige meeldejäävam oli ehk Gum Wall, sest see oli lihtsalt uskumatu, milline magus lõhn seda kohta ümbritses… natuke tülgastav, aga samas ka päris naljakas.

Pice Place Market oli juba jõulumeeleolus. Sealt sai osta kohalikku käsitööd, värskeid juur- ja puuvilju ning kahtlemata mereande. Turult avaneb ka imeline vaade Seattli vaaterattale. Meile üllatuseks oli kosmose nõel oodatust oluliselt väiksem. Eeldasime kuidagi, et see tärkab rohkem linnapildis silma. Muljetavaldav oli aga kuulsat kosmosenõela ümbritsev park, kus oli mitmeid põnevaid muuseume ja vaba aja veetmise võimalusi. Hiljem selgus, et Seattlist on pärit Starbucks. Oleks me seda varem teadnud, oleksime kindlasti külastanud ka Starbucksi muuseumi.

Päevad Kirklandis möödusid kiirelt. Enamus ajast sadas vihma, seega viimistlesime blogi ja muu vajalikuga, et distantsilt Eesti elu korraldada. Õhtuti jalutasime piirkonda sadama juures, kuhu paljud pered lastega olid tulnud aega veetma. Väikelaevade hulk lahes oli muljetavaldav. Samuti olime hämmingus majadest, mis olid otse vee peale ehitatud.

Kokkuvõttes tundus Seattle olevat ehtne IT inimeste linn. Microsoft, Google ja paljude teiste IT hiidide logod jäid silma. Inimesed, keda seal kohtasime, eeldasid ka kuidagi automaatselt, et töötame IT sektoris 😊.