Uus Meremaa – Auckland (22 – 24 veebruar)

Esmalt taustainfoks, et meie lennud Floridast Uus-Meremaale kestsid pea 3 päeva. Esmalt lendasime Floridast LA-sse, kus ootasime pool ööd oma järgmist lendu. Seejärel lendasime Hawaiile, kus veetsime samuti ühe öö oodates järgmist lendu. Hawaii Honolulu lennujaamas ööbimine oli üsna koomiline, kuna seal ei ole lubatud jääda lennujaama siseruumidesse ööseks ja kõik hommikul varajast lendu ootavad turistid kupatatakse spetsiaalsesse katusealusesse paika. Seal registreeritakse kõigi nimed ja lennu ajad. Seda tehakse põhjusel, et lennujaama ei hakkaks kogunema nö kodutud. Pildid ütlevad siinkohal rohkem, kui tuhat sõna… Õnneks olid vähemasti Hawaiiani lennufirma lennud väga mugavad.

Maandusime Aucklandis reede õhtul. Sestap olime väga õnnelikud, et meie Couchsurfingu host Chris meile lennujaama vastu tuli. Tema juurde seiklemine oleks võtnud veel vähemasti paar tundi ja enne südaööd ei oleks me kindlasti kohale jõudnud. Chrisil on suur maja, kus ta elab üksi ja seega on tal piisavalt ruumi, et tihtilugu majutada korraga mitmeid couchsurfareid. Seega olid lisaks meile majas veel 2 tüdrukut Saksamaalt ja 2 tüdrukut Tšiilist.

Õnnelikul kombel sattusime Aucklandi just nädalavahetuseks, seega oli Chrisil ja õnneks ka tahtmis terve nädalavahetuse meie meelt lahutada. Laupäeval viis ta meid koskesid ning üht kaunist randa vaatama. Meiega tulid kaasa ka Tšiili tüdrukud. Selles seltskonnas oli üpris tore ja nautisime kogu päeva, vaatamata sellele, et ilm meid ei soosinud ning oli natuke sajune.

Õhtul tegime kogu seltskonnale õhtusöögi, Jaanus tegi karpe ning Kaija küpsetas moussakat. See oli üpris suur ettevõtmine, aga vahelduseks oli üpris hea kokata suures köögis ja suurele seltskonnale.

Pühapäeval pidime minema oma rendikale järgi. Nimelt leidsime rental car relocationiga võimaluse saada tasuta matkabuss 5 päevaks selle eest, et transpordime sõiduki Aucklandist Christchurchi. Laupäeva õhtul olime veel üsna mures ja kimbatuses, kuna oleksime ideaalis pidanud autole kohe hommikul 8-st järgi minema. Samas ei tahtnud me nii varakult Chrisi pühapäeval üles ajada ja ühistranspordiga sinna saamine oleks olnud väga keeruline. Uus-Meremaal ei ole ühistranspordi süsteem just kõige parem ja ilma autota on seal üsna raske liigelda. Jaanus oli isegi valmis rattaga minema, aga kuna Chrisi ratas ei olnud töökorras, siis jäi ka see katki. Õnneks oli rendifirma nõus sellega, et tuleme matkabussile järgi alles pärast lõunat. See jättis meile piisavalt aega, et enne veel koos Chrisi ja Tšiili tüdrukutega üks Aucklandi vulkaanidest vallutada.

Auto saime kätte seega alles lõuna paiku. Meile suureks üllatuseks töötas rendifirmas üks Eesti tüdruk, kes oli meid päev otsa oodanud. Tal oli lihtsalt väga hea meel taas eesti keeles ja eestalstega rääkida. Seega saime matkabussi tutvustuse täitsa oma ema keeles. Peale kauba andis ta meile hulganisti nõu, kuhu võiksime veel põhja saarel minna ja mida näha..

Kokkuvõttes meeldis meile väga Aucklandi ümbrus ja loodus ning ümbritsev džungel pani meid ikka ahhetama ja ohhetma. Kahjuks ei olnud meil aega, et tutvuda ka Aucklandi linnaga, aga targemad on öelnud, et ega me millestki erilisest ilma ei jäänud ja Auckland on nagu iga teine suurlinn. Seega ei olnud me ka selle üle väga nukrad. Seega pühapäeva lõunast alustasimegi oma 5 päevast matkabussi seiklust Christchurci suunas, aga sellest rohkem juba meie järgmises postituses